Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

lørdag 23. november 2013

Har du Ikea-kjøkken, les dette!

Vi har nemlig Ikea kjøkken.
Som ca. 99% av Norges befolkning.
Og er veldig fornøyd med det.

Men visste du at Ikea nå har lansert et helt nytt kjøkkensystem?
Det betyr at ingen av skap, skuffer og dører du har nå kan kompletteres lenger.
Absolutt alt er nytt og anderledes:
"Stammer, dører, hengsler, skuffer – det hele."

Bilde fra Ikea.no

MEN - fortvil ikke: Ikea har gitt alle 2 års mulighet for etterbestilling dersom du har et Faktum-kjøkken og trenger deler til dette.
Men da kan det være greit å vite om det:)

De nye kjøkkenmodulene ser veldig bra ut, og det jeg liker best, er at sokkelen nå blir mye lavere slik at du får mer ut av plassen inne i skapet. Genialt.
Det skal også være mye lettere å montere.
Sånn liker vi!

Men, har du tenkt å få tak i nye dører til de eksisterende skrogene dine, skifte noen skap eller tilføye en seksjon eller to - kan det være lurt å begynne og tenke på det nå.

Du kan finne mer informasjon om det nye systemet HER.

Nyt lørdagen der inne på land:)
Her blir det biff og bingo;)

2 kommentarer:

  1. Hei på deg Hegemor!
    Nå har jeg endelig fått tid til å ta en tur på besøk inn til deg!!!!
    så nydelig papir du har funnet. Herlige farger :)
    Forstår godt at ungene gleder seg til kalender!!!
    Jeg er ikke i så god rute som deg.
    Her mangler jeg fortsatt noen noen kalender gaver til
    gutt 13 år!!!! Ikke så lett, og det er jo måte på hvor mange
    dusjsåper han trenger liksom....
    Men jeg kommer nok i mål i år også!!!
    Ha det fint uti havgapet.
    Så blogges vi snart igjen.

    Stor klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  2. Hi - that will be our future kitchen in our house in Piedmont, Italy, but in White! I have already planned it on IKEA planning kitchens! Hug, BArbara

    SvarSlett