Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

tirsdag 31. desember 2013

Herlig jul - og snart nytt år :)


Da var vi kommet til den siste dagen i året, og jeg kan bare konstatere at desember, selve jule-måneden som jeg skulle blogge så flittig i, er forbi.
Desember er på mange måter den enkleste måneden i året å være blogger, - forutsatt at du feirer jul og har mest bilder av interiøret ditt i blogginnleggene.


Men min desember har flydd av gårde og all ledig tid har gått til kakebaking, seine kveldsmater, julekalendere (x flere) med familien, julefilmer og bare kos, kos, kos.
Så jeg har latt blogg være blogg og så håper jeg at dere andre har brukt tiden til like masse kos som meg.


I tillegg til at desember har gått fort, så feiret vi til alt overmål julaften her hjemme den 21. desember siden våre fire stoltheter skulle feire jul med sine andre foreldre på selve julaften.
Vi har dermed hatt en laaaang romjul også:)

Det går egentlig veldig greit å gjøre det slik. Vi har 100% julaften den dagen vi velger at passer best og føler på alle vis at vi har feiret julaften med gutta selv om det er de andres tur i år.
Vi går såpass inn i rollen at vi har lurt på hvorfor butikken har åpent på ettermiddagen...
Og gutta selv er ganske så fornøyd med to julaften'er - når ting tross alt er som de er.


Nyttårskvelden i kveld er vi uansett alle seks i år, og det skal bli deilig.
Brannmannen går kvelden i møte med normal puls og uten svett panne - de siste dagene har etterlatt oss komplett nedsausa i (horisontalt) regn. Så får brannvesenet noe som helst å gjøre i kveld, blir jeg nesten imponert. 

Vil med dette få ønske dere alle en kjempefin nyttårsaften, takke for følget i 2013 - og håpe vi ses videre i 2014:)

Riktig Godt Nyttår!

7 kommentarer:

  1. Mange måter å feire jul på, og det høres ut som dere har funnet en fin måte!
    Takk for all inspirasjon du gir på bloggen din - og godt nyttår til deg :)
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  2. Kos dere i kveld :) Godt å være samlet igjen!
    Riktig godt nytt år til deg også :)

    SvarSlett
  3. hehe, hender våre to spør om ikke vi kan skilles, så får de to julaftener, haha:))
    Håper feiringen ble bra! Her satt vi i sofa'n jeg og gubben og trøsta en meget livredd liten valp, mens ungdommene var på fest:)

    Riktig godt nytt år til deg og dine ♥

    SvarSlett
  4. Hei, jeg må bare fortelle at jeg akkurat har ramlet innom bloggen din, via link på bloggen til frumaela, og det er jeg såå glad for. Du har utrolig god smak og mange gode tips. Blir inspirert og motivert til å begynne her hjemme. Gleder meg masse til å følge med bloggen videre :D

    SvarSlett
  5. Godt nyttår, Hege! Håper du fikk en rolig start på året, eller var du på jobb? Jeg hadde fri, og det var herlig! Kos deg videre, og gleder meg til å se alt du har å by på i bloggen fremover! Klem

    SvarSlett
  6. Dere hadde det veldig fint:) Hva heter fargen dere har på veggen i stua?

    SvarSlett