Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

torsdag 19. desember 2013

Jul på soverommet


Hei skjønne lesere :)
Som dagene flyr!
 Jeg har nok en gang fått bekreftet at jeg ikke kan begynne tidlig nok for å bli ferdig med jul. Dagene er fylt opp med til handel, julekakebaking, julekalendere på tv (ganger flere), julefilmer og seine kveldsmater. 

Ja, vi er godt i gang med julefeiringen her i huset:)
Ungene skal til sine to andre foreldre i jula, så vår julaften er på lørdag - vi har altså hatt bittelillejulaften i dag.
Ungene har vært oppe aaaaltfor seint hele uka, og 8-åringen har et par morgener bare stått og sett på sokkene sine uten å vite helt hva han skal gjøre med dem...

Nå sitter vi to største og koser oss med film før vi skal samle de siste trådene på (vår) lille julaften i morgen :)

Natta:)

7 kommentarer:

  1. Ååå..så koselig soverom♥
    Kjenner igjen meg selv i det du skriver ja, man kan aldri begynne tidlig nok;)

    Ha en flott lillejulaften:)

    Klem,Lindamor

    SvarSlett
  2. God Jul Hege, kos dere masse, masse:))
    Herlig med julesoverom, det skal jeg fikse i dag og ♥

    SvarSlett
  3. Selv om mine unger er voksne skal vi også ha vår julaften på lørdag. De de var små var det oftest 3.juledag, etterhvert er det blitt den dagen som passer for oss alle. Det blir ikke julemat, men langtidsstekt rådyrlår.
    Jeg legger julesengtøy på nå og har det samme som dere til en dobbel "overdyne" (her er det kaldt på soverommet om vinteren). Jeg har også lillejulaftensfølelse i dag for treet står allerede i stua og skal pyntes i kveld.
    Kos dere både i dag og morgen.

    SvarSlett
  4. Så herlig soverom :) Kjenner at jeg kanskje bør gjøre noe på mitt også....
    Ønsker deg noen hyggelige dager :)

    SvarSlett
  5. Hei!
    Det var et stilig jule-sengesett. Kan jeg spørre hvor det er kjøpt? Med vennlig hilsen Eirin

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjøpt på IKEA for 3-4 år siden:) hilsen Hege

      Slett
  6. Bonnes fêtes de fin d'année à vous et les vôtres!
    Que ce moment magique et chaleureux vous apporte joie et bonheur!
    Merci pour votre joli blog,

    Amicalement
    Anne

    SvarSlett