Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

mandag 9. desember 2013

Små juletrær og andre ting...


Har fått noen spørsmål om det lille juletreet vårt og puta på sofaen.
Og treet i kroken.
Først av alt, puta er fra ellos.no
Det store treet er far skogen.
Jepp, selvhogst.

Juletreet er fra Ikea, som forøvrig har klart det stuntet å tømme lageret på samtlige varehus FØR 1. desember. Ikke vet jeg hvordan det er mulig, og panikken min var ganske stor da jeg trodde jeg hadde kommet for seint.
MEN, freidig som få, fant jeg 4 stykker på et ustillingsbord som jeg snappet med meg i beste "husmor-på-salg-stil". Det bordet ser neppe like flott ut lenger.
Men bordene mine hjemme ser desto mer koselige ut.

Et lite hjertesukk til Ikea til slutt: går det an å ansette en aldri så liten trendanalytiker som kan hjelpe dem å se hva som kommer til å slå an? Vedkommende trenger antakelig minimalt med utdannelse, da en mikroskopisk interesse for interiør er alt som trengs.
Disse juletræne er et SCOOP (det har de sikkert skjønt nå), og burde vært produsert i millionopplag!

Tilsvarende mange andre ting er ikke like hot, som de diarefargede julekulene de også solgte.
De blir antakelig å finne på 50% salget til langt ut i juli.

Bare en tanke;)

Tudelu - nyt førjulskvelden :)

5 kommentarer:

  1. Kjempekoselig ble det!! elsker det treet, angrer som en hund på at jeg ikke kjøpte da jeg var der i Oktober!!

    Ha en fin kveld,
    Klemmer

    SvarSlett
  2. Haha, småfestlig! Du blir vel ansatt som trendanalytiker;)

    SvarSlett
  3. Så enig med Jatte. Jeg syntes Oktober var for tidlig. :(((
    Men er de bare utsolgt? Har de ikke tatt de ut av sortimentet? Er det utsolgt, står det fremdeles på sidene. Jeg er så sur på Ikea at jeg seriøst vurderer å registrere meg på Facebok, kun for å starte en gruppe for å få de trærne tilbake. Har noen en epostadresse til Ikea som jeg kan klage til?
    Margit

    SvarSlett
    Svar
    1. IKEA sier selv at de er utsolgt, så da er de vel det. Veldig synd, ja...:(

      Slett
  4. Ok, tar tilbake at jeg ikke finner de i sortimentet. Men de dukker ikke opp når en søker på juletrær...
    Hmrf. Jeg har funnet små trær til 259 og 299 kroner andre steder men... litt vel dyrt selv om de kan brukes år etter år.
    Margit

    SvarSlett