Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

fredag 28. februar 2014

Hjemme igjen :)


Da fikk jeg dalt ned i min egen seng i går kveld og er hjemme hos mine kjære igjen :)
*lykke*
Har fått spylt ut shampo-restene som det lave vanntrykket offshore ikke lykkes helt med og har fått frisket opp på de husmorfaglige syslene mine som klesvask, støvsuging, matlaging og kjøleskapspåfylning.

Nå skal helgeroen senke seg, og det skal bli fint:)


Håper du får en god og deilig helg der du er, om du er hjemme eller på vinterferie:)

I've come home, and enjoying it big time! It's wonderful to be back in my own bed and together with my loved ones :)
So, now the weekend may begin.
Have a wonderful weekend!:)


5 kommentarer:

  1. Så deilig å komme hjem :) Deilig å starte helgen med friske blomster.
    God helg. klem fra Anette

    SvarSlett
  2. Tenker det er deilig å være hjemme igjen - sammen med mann, barn og huslige sysler:)
    Kos deg i helgen:)

    Klem Marianne

    SvarSlett
  3. Kjekt og komme hjem ♥
    Nyt helgen, og kos dere:))

    SvarSlett
  4. Velkommen hjem, og ha en strålende uke!!!
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  5. Kos deg hjemme igjen. Så fint du har pyntet <3

    SvarSlett