Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

torsdag 27. mars 2014

Å, hildrande du...!!!

VI VANT!

Takket være alle dere skjønne som stemte på oss i Norske Interiørbloggers soveroms-konkurranse er vi nå en dobbeltseng rikere!
W O W !
Jeg vet ikke helt hva jeg skal si enda, dette var virkelig uventet. Jeg hadde aldri trodd med den konkurransen at jeg skulle gå seirende ut. Det var så altfor mange nydelige bidrag!


Brannmannen ble helt stille i telefonen da jeg ringte ham og fortalte det.
"Tuller du?" var første respons.
Mens 10-åringen har meldt seg villig til å bytte inn sin Hemnes enkeltseng mot den nye doble...


Nok en gang TUSEN TAKK for alle stemmene!
Og TUSEN TAKK til JENSEN som gir oss premien:)
Vi er i dobbeltsengsjokk:)
 
WE WON the BEDROOM competition!!
We're in shock, but yet so grateful and happy:)
Thank you for all your kind votes:)
(we won the bed in the picture!)

10 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse Hege!!
    Så gøy:)

    SvarSlett
  2. Wow! Grattis! Velfortjent seier!! :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer!!!Vel fortjent, soverommet deres er så nydelig og gjennomført!

    SvarSlett
  4. Gratulerer! Det var aldri noen tvil om hvilket soverom som skulle få stemmen min:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye, det var vel fortjent og vel unnt:)

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye!!
    Dette var vel fortjent:) Nydelig soverom!!
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
  7. Gratulerer, så morsomt!
    Vel fortjent:) Soverommet deres er lekkert og til inspirasjon.

    SvarSlett
  8. Gratulerer :)
    Var et lekkert soverom også da!

    SvarSlett
  9. Gratulere så mye!!!!! Det var jo vel fortjent, dere har det nydelig soverom!!!!!

    SvarSlett