Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

torsdag 13. mars 2014

Ny nettbutikk - og giveaway :)

Ny, herlig annonsør på bloggen:
Hjertelig velkommen til JiKa Design!

En nydelig, ny nettbutikk som holder til her i Kragerø og driftes av en hardtarbeidende mor og hennes datter.
De har lyst til å invitere dere inn på besøk, og ønsker å gi en av dere lesere et 
gavekort på kr. 500,-

Trykk på bildet for å komme direkte til nettbutikken

For å blir med i konkurransen må du legge igjen et lite livstegn i kommentarfeltet under innlegget. Husk mailadresse:)
Du kan også legge igjen en kommentar på bloggens FB-side.

Og du - jeg vet at jentene ville satt stor pris på om dere gikk inn og trykket "liker" på FB-siden til nettbutikken deres også.
Der vil de også holde dere oppdatert på spesielle tilbud og nye varer.
Klikk HER for å komme direkte til FB-siden deres.

Trekning fredag 21. mars.
Lykke til :)

52 kommentarer:

  1. Oi der var det mye lekkert :) Vinner gjerne et gave kort derfra :)

    SvarSlett
  2. maristormonarheim@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Nice! Blir gjerne m på denne ��
    any_butt@hotmailcom

    SvarSlett
  4. Der var det mye fint :-)

    SvarSlett
  5. Takk for en super blogg! Vil gjerne vinne :) Elisabeth ae_bore@yahoo.no

    SvarSlett
  6. Hei! Artig med en ny nettbutikk, blir gjerne med på giveawayen! Liker bloggen din veldig godt. Mvh. annemarigabrielsen@gmail.com

    SvarSlett
  7. Ja takk veldig gjerne♥

    Ha ei super helg:)

    Klem,Lindamor

    SvarSlett
  8. Hadde vært kjempe gøy å vinne :D

    SvarSlett
  9. Gratulerer med ny flott annonsør, og ikke minst fin butikk!
    Klem Tina

    SvarSlett
  10. Alltid gøy med nye butikker:)
    Skal inn og ta en titt med det samme.

    Ha en fin fin fredag ♥

    SvarSlett
  11. Så ut som det er myyye etter min smak der! Prøver lykken!! Ha en strålende helg :))

    SvarSlett
  12. Masse flott i denne nettbutikken:) Ikke noe problem å bruke gevinst hvis jeg er den heldige vinner!
    Siljeab@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Mye lekkert å velge i mellom :)
    mette.holten@gmail.com

    SvarSlett
  14. For en flott premie! Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen her hos deg:-)
    Ønsker deg en god start på helgen!
    fru.underberget@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Dette vil jeg selvfølgelig være med på :)
    God helg til deg i nabobyen!

    SvarSlett
  16. Å, så gøy!! Eg er med!!

    tantemailin@gmail.com

    SvarSlett
  17. Jeg er liker fra før og håper det er min tur til å vinne nå. Vet akkurat hva jeg skal bruke gavekortet til :)
    embla50@yahoo.no

    SvarSlett
  18. Så hyggelig, og for en koselig nettbutikk :) Jeg blir gjerne med!

    ma6ica@gmail.com

    SvarSlett
  19. har likt begge fb sidene, kjempeflott nettbutikk :)

    mvh Janne Kari Viken
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Der var det mye fint! Jeg er med :-)!

    imadeleine@live.no

    SvarSlett
  21. SÅ MYE FLOTT !! <3 LIKER PÅ FACEBOOK <3
    ET LYKKELODD PÅ MEG <3
    HILSEN ELIN:)
    (elini@hotmail.no)

    SvarSlett
  22. Vinner gjerne et gavekort derfra :)

    SvarSlett
  23. Uwielbiam Twój blog. Chodź niewiele treści rozumiem to aranżacje na zdjęciach są dla mnie cudowne! Chętnie wezmą udział w zabawie :-)
    Pearlspaula@gmail.com
    Zapraszam do siebie

    SvarSlett
  24. Veldig masse flott :) jeg er med :)

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Jeg er med :)
    hanna_lw(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  26. Det har jeg veldig lyst på <3 Mail er gvojacek@yahoo.no Mvh Gørill.

    SvarSlett
  27. Spennende med ny nettbutikk, ønsker dem lykke til :)

    SvarSlett
  28. Jeg vil veldig gjerne delta :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  29. Så mye flott da! Skulle gjerne hatt et gavekort, ja ;)
    Mvh Siv (sivojento@hotmail.com)

    SvarSlett
  30. Her var mye fint :):)

    Vil gjerne være med
    mvh
    Kjerstin
    wilak@online.no

    SvarSlett
  31. jeg vil veldig gjerne være med :) fantastisk butikk :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  32. Mye fint til huset her :-)
    bej-rose@online.no

    SvarSlett
  33. Jeg vil veldig gjerne være med :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  34. Her var det mye fint! Jeg viste ikke om denne netthandelen. Jeg er alltid på utkikk etter nye ting til hjemmet og ny inspirasjon til hus og hage, og handler mye i nettbutikker.

    Mvh

    privatrett@hotmail.no

    SvarSlett
  35. Her var det mye fint! Jeg visste ikke om denne butikken. Jeg er alltid på utkikk etter inspirasjon og spennende ting til hus og hage, så et gavekort ville vært midt i blinken!

    SvarSlett
  36. Så mye fint det var i den nettbutikken! Vil veldig gjerne være med på trekningen. :)

    Nydelig blogg du har også, her var det mye inspirasjon og hente. :)

    monika@famhovdal.no

    SvarSlett
  37. MAsse flott -og veldig fin nettbutikk :D ikke noe problemer med å bruke et gavekort og mer der :D

    smil fra Camilla Eggen
    camillaeggen@gmail.com

    SvarSlett
  38. Jeg vil gjerne være med i trekningen :)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  39. Jeg vil veldig gjerne delta! :D

    Mvh Beate M Bingen
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  40. Veldig mye fint, vil veldig gjerne være med i trekningen om gavekort.

    Stine
    tyvenlia@live.no

    SvarSlett
  41. dette blir jeg gjerne med på! masse fint :-)

    SvarSlett
  42. Heisann, jeg er gjerne med! margrethekarijord(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  43. Jeg liker begge Facebook sidene fra før jeg :)
    Så prøver lykken og krysser fingrene, de har så mye lekkert.
    Ønsker deg en flott uke videre.
    Hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  44. Mye lekkert :) Har vært følger på fb en stund.Nå er det bare å krysse fingrene :)

    Klem Charlotte klepsvik

    SvarSlett
  45. Så utrolig masse fint:) Jeg er gjerne med i trekningen!:)
    tmwaskaas@gmail.com

    Klem Trude Marlen

    SvarSlett
  46. Jeg krysser fingrene og håper på vinnerlykke!
    lena.inderdal@gmail.com

    SvarSlett
  47. Blir gjerne med i trekningen jeg også. Man vinner i alle fall ikke hvis man ikke prøver ;)
    Hilsen Marit
    m.stegali@tussa.com

    SvarSlett
  48. Kjempefin butikk, jeg blir gjerne med på trekning :)
    Mvh. Kristine SKS
    E-post: jul13@live.no

    SvarSlett
  49. Så koselig. Blir gjerne med på trekningen, jeg også :-)

    Hilsen Judith

    SvarSlett
  50. liker siden på FB!

    Marius
    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  51. *
    Å vinne et gavekort fra dere ville vært rått,
    syns dere har så innmari masse flott:)))
    Nydelige ting eller ei pute å klemme,
    eller et kult bilde til å henge fremme:)

    Så jeg hiver meg med og signerer her,
    håper lykken står meg bi i dette vær:)
    Ønsker alle sammen her lykke til,
    og sender dere alle et lite smil :)


    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett