Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

fredag 4. april 2014

Beste årstiden!


Jeg er hvertfall klar! Terrasse- og hagesesongen nærmer seg, og tiden da jeg skal løpe ut i hagen og gjøre ting jeg egentlig ikke kan, er like rundt hjørnet. Da skal jeg leke i mold og jord, plante sommerblomster som jeg ikke vet noe særlig om, men som jeg kjøper kun fordi jeg syns de er fine, og klippe og beskjære busker og trær etter learning-by-doing prinsippet.

Beste tiden av året:)

Og snart er den perioden da plenen ser ut som den er angrepet av flekktyfus forbi og grønnfargen tar over.
Da skal jeg atter en gang tralle så høyt jeg kan fordi gressklipperen bråker så høyt - og glemme at de som går forbi hører meg minst like høyt som klipperen...

Ha en strålende helg :)
 
Awaiting spring and summer - and enjoying the best time of the year <3
Have a wonderful weekend:)

1 kommentar:

  1. Gleder meg til å se mange flere fine innlegg av den vakre uteplassen deres :) Vil du vinne en påskegave kan du delta i min give away nå ♥ ha en fin helg Hege :)

    SvarSlett