Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

lørdag 5. april 2014

Drømmesofa...



Ja, jeg har ulidelig lyst på ny sofa!
Vår gamle er nuppete og veldig slitt et god del steder.
Syns denne er utrolig fin.
Den heter Heaven (selvfølgelig) og er fra Sits og føres av Bohus og Living.

Hadde passet utrolig godt til meg når jeg skulle strikke, se på tv, slumre...
Men noe sier meg at den koster en smule mer enn jeg liker.
Nå ville jeg hatt den i kun vinkelsofa, da. Med sjeselong foran stuevinduet.
Og det går jo fint - for dette er en modulsofa som du bygger slik du selv vil ha den. Har utrolig sans for slikt. Garantert et kvinnfolk som fant om konseptet med moduler på møbler;)

Hurra for den dama!

Hva tror du om denne sofaen? Vil den fort se veldig "brukt" ut?
Dreaming of a new sofa these days, our old one has done the job, but now it looks really tired..
This one is called Heaven and is produced by Sits.
And thankfully it's a modulesofa - I love that concept:)
What do you think of this one?

5 kommentarer:

  1. Ser ut som en skikkelig kosesofa :)

    SvarSlett
  2. Den var FIN ja!!
    Skikkelig diggesofa:)

    Jeg vil og ha ny, men med sofagrisvalp, så vet jeg ikke om jeg gidder... på den annen side, han blir sikkert 15-18 år, og kommer sikkert ikke til og slutte med og hoppe opp i sofa'n når han først har begynt.... så kaskje likevel, hoho:))

    SvarSlett
  3. Fin sofa, men det ser ut som om putene er veldig mjuke, og da mister de fort form. Vi har gått for ein som liknar, men som har heilt faste puter slik at vi slepp å "bygge saman" sofaen når vi skal sittje i den. Ny sofa er foresten knall - eg er sikker på du finner ein du liker!

    SvarSlett
  4. Vi selger vår heaven sofa grunnet plassmangel. Kun noen mnd gammel! Redusert pris også:-) ( marianne_danielsen87@hotmail.com )

    SvarSlett