Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

tirsdag 15. april 2014

For en respons!


Aldri hadde jeg trodd vi skulle få respons av et slikt omfang da jeg annonserte Lillemor <3
TUSEN TAKK for alle de utrolig hyggelige hilsnene som vi har fått, på bloggen, på FB, på meldinger og mail - fra California i vest til Fredrikstad i øst.
Kjempekoselig:)


Her er påsken i full gang.
Vi nyter seine kveldsmat'er og late frokoster, påskeeggene har allerede hatt sin første runde og innimellom har vi fortsatt litt med ulike prosjekter i hus og hage.
Jeg har luket ferdig hagen og beskåret busker og trær, og Brannmannen har startet prosjekt gjerde.


Torsdag går turen vestover for å være med resten av Hegemor-familien.
Ikke mindre enn 3 bursdager på den siden nå i påsken!

Håper du har en super rompåskekveld :)
Til dem av dere som har sendt mail, så har jeg ikke rukket å svare alle enda - svar kommer!

We are stunned and overwhelmed by all the wonderful messages, mails and greetings we've received since we announced our baby-miracle:)
THANK YOU!

1 kommentar:

  1. Nok en gang, gratulerer så mye med den lille jenta som er på vei :-) veldig kjekt og jeg gleder meg på deres vegne:-) ønsker dere en fortsatt fin påske, kos dere på vestlandet :-)

    SvarSlett