Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

onsdag 16. april 2014

Terrassen ferdigbeiset!


Utrolig kjekt med det som er gjort.
Idag har terrassen blitt piffet opp og klargjort for vår og sommer - og masse uteliv.
Og som de vanedyrene vi er, så har vi selvfølgelig gått for samme beis, tredje året på rad.
Jotun Trebitt, farge Strå.

Får stadig spørsmål om denne fargen, og jeg kan si det slik at den fargeprøven du ser i butikken IKKE er veldig fin (etter min mening). Fargen blir slik du ser på bildene her.


Slenger med bildet som viser hva som befinner seg ørlite grann utenfor kameravinkelen (for dem av dere som alltid tror jeg har alt på strekk ;)
Sjekk ut de skamklipte bambusbuskene! De ser alltid like rare ut etter at jeg har gått bananas med hekksaksa, men snart er de fulle av grønne blader igjen.


Så nå gleder vi oss bare til det blir ordentlig varmt og fint i været og vi kan bruke dette:




Mens vi venter på sommeren, må du ha en fin-fin vårkveld:)



Today we finished staining our terrace for the summer.
It's so good to be done:) It's quite a job.
We've used the same color every year. Works fine:)
It's Jotuns Trebitt, and the colors name is Strå.
Have a nice evening:)

7 kommentarer:

  1. Så herlig uteplass dere har! Skjønner godt at du gleder deg til det blir varmere i været :)
    Nyt påska så lenge :D

    SvarSlett
  2. Hej jättefin blogg som du har! Nu finns det både en Blog Hop och en giveaway på min blogg om du skulle vilja delta! http://gladalinjen.blogspot.se/2014/04/blog-hop-blowout.html

    SvarSlett
  3. Den uteplassen deres er sååååå lekker!!!

    Ha en finfin Påske,
    Klemmer fra meg:)

    SvarSlett
  4. Svar
    1. regner med at du mener hvert "år"? Svaret er JEPP :)

      Slett
    2. Hehe. .ja var det jeg mente;-) vasker dere da med kraft vask og så beiser? Fjerner dere den gamle beisen først?:-)

      Slett
    3. Neida, søyler bare godt med hageslangen og koster godt:) Det er mer enn nok og gjør at den nye beisen ikke suger seg sånn ned i trevirke - det blir mer mettet:)

      Slett