Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

torsdag 1. mai 2014

Konfirmasjonsforberedelser...


To dager igjen :)
I morgen blir den siste, store bakedagen.
Dagen i dag har gått til litt generelle forberedelser og jeg har kost meg med litt av marsipanpynten.

Nå er det ikke lov å klage - dette er mine første marsipanroser, og ja - den klumpete bunnen skal skjæres av i morgen;)
Har brukt Google og Youtube aktivt i søk etter kakepynt og hvordan det gjøres.
Alltid gøy å prøve noe nytt.


Nå skal marsipanen stå kaldt og alene i natt til tørk og så skal den få komme ut i varmen i morgen og gjøre stas på kaka.
Lørdag er den store dagen - og vi begynner å bli klare :)

Håper du har hatt en fin 1. mai :)

Creating some of the decorations for the cakes today.
Tried to make roses in marzipan for the first time (educating myself via Google and Youtube;)
We are getting there - Saturday is the big day :)

2 kommentarer:

  1. Oi, så flink du er!!
    Her er det konfirmasjon i september, så det er endel og fikse her og:))

    SvarSlett
  2. Så flink!!!Og FOR en nydelig plass dere skal ha konfirmasjonen, noe av det fineste jeg har sett!
    Og gratulerer med snart familieforøkelse;)Så koselig, dette vil binde dere alle sammen enda mer(snakker av erfaring;);))

    Klem

    SvarSlett