Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

tirsdag 27. mai 2014

Ny farge - riktig denne gangen ;)


Da var Morgendisen en saga blott, og erstattet med Hvit Lin.
Jeg burde nok bare gått for magefølelsen med en gang.
Sånn er det når man stadig vekk skal tøffe seg litt og prøve noe nytt ;)

Som sagt før - Morgendis var en nydelig farge, men hos oss ble den veldig blå.
Kunne gladelig hatt den i mange andre rom - unntatt jentebabyrommet...


Hvit lin er en greige farge som går like greit mot trefarger som mot grått.

Har latterlig lyst til å male gulvet - men for første gang siden 2007 har Brannmannen sagt meg i mot!!
Lurer på hvem han tror han er..!;)
Så mens kvinnelisten jobber på spreng, er gulvet foreløpig brunt.
Jeg bare eeeelsker barnerom med malte, lyse gulv *sukk*

Nå skal gutta boys i seng - mor skal se Grey's sammen med en bøtte med iskrem!
*true happiness*

We changed the color, and NOW I'm finally satisfied... ;)
The color name is White Linen and goes great with both grey and wooden colors.

9 kommentarer:

  1. Wow! Idealne wnętrze! Teraz tylko zostały do ustawienia meble:-)

    SvarSlett
  2. Hvit lin er en nydelig farge. Jeg skjønner godt din trang til å male gulvet, du får nok viljen din til slutt, lenge leve kvinnelisten. Her hos oss har vi også brungull eikeparkett, en type gulv jeg aldri har likt. Vi har en vegg i stuen som vi skal rive, (en gang) da vi kjøpte fortalte de oss at det var parkett under veggen slik at den var bare til å rive. Da vi fant ut vi skulle rive veggen i påsken viste det seg at det var det ikke. Huff så lei jeg meg jeg ble da for nå må vi nesten legge nytt gulv når vi skal rive veggen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ha ha, lucky you ;);) Krysser fingrene for at jeg har samme hell som deg :D :D

      Slett
  3. Så fint det blir:))
    Har hatt valgets kval i forhold til gråfarge på kjøkkenet jeg og, ikke lett assa!!
    Falt på fargen nøytral, er veldig fornøyd:)

    Uuuusj, glemte hele Greys jeg;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så det - den så kjempefin ut, den også :) :) Flinkis :)

      Slett
  4. Kjempefin farge. Hvilken glans er det på lister og tak?

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er 80 glans på lister og tak :) Egentlig er begge deler ferdigmalt, men det er jo i Bomull og det blir helt feil til grått, så alt er malt over med Klassisk hvit (80).

      Slett
  5. Hvit Lin er en kjempefin farge, jeg har den både i stua og på kjøkkenet.

    SvarSlett
  6. Flott farge! Den skal jeg jammen meg anbefale til eldstemann som skal pusse opp :)

    SvarSlett