Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

torsdag 22. mai 2014

Vi har bestemt oss for vogn :)




Det blir Emmaljunga Mondial Duo i fargen White Leatherette.
Med svingbare hjul foran.
Trodde aldri jeg ville ha sånne hjul - helt til jeg prøvde dem i butikken.
Solgt!

Vet at hvitt skinn sikkert er superupraktisk - men hva gjør vel det når man enkelt og greit er født på denne jord for å velge estetisk framfor praktisk?
Jeg digger at det finnes lyse farger i vogner, og tar gladelig bryet med å vaske litt over av og til og impregnere. 
Så får vi heller være litt mer forsiktige i bruken. 
Og kommer det en flekk eller stripe (eller to), så får vi heller være innstilt på det og puste med magen.

Og jadda - bilstolen matcher (selvfølgelig) og kan monteres på vognstellet.
Love it :)

I dag skal vi på 3D og 4D ultralyd - med alle gutta:)
Blir nok stas.
Så håper vi lillesøster "viser" seg fra sin beste side;)

We have decided what kind of stroller and carseat we're going to get for our little princess:)
Emmaljunga is a swedish brand which offers high quality.
Can't wait to go get it :)

4 kommentarer:

  1. Hurra for jente! Blir gøy når man allerede har 4 gutter <3

    SvarSlett
  2. Ta turen innom bambini barneklær på torvet i Kragerø:) mye fint barnetøy fra nyfødt å opp til 14 år:) vi har også nettbutikk www.bambinishop.no for å se ett lite utvalg:)

    SvarSlett
  3. Vi hadde denne vogna til våre unger. Veldig fornøyd!! Fin og god å sove i (tydlegvis) :)

    SvarSlett
  4. Kom innom bloggen din, her var det mye spennennde:)
    Jeg hadde samme vogn og sete til begge våre to og var superfornøyd! Den er holdbar (om man er litt forsiktig såklart), god å trille og praktisk. Solgte den nå nylig etter 6år og fikk en go sum for hele pakken, den så nesten ubrukt ut. Helt klart en super vogn!
    Jeg hadde også valgt hvit om det var akuelt for 6år siden....men jeg kjøpte sort som alle andre. Den hvite er lekker:)
    Gleder meg til å følge deg:)

    SvarSlett