Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

søndag 8. juni 2014

Soverom kledt i blått - og kjærestehelg :)


Jada, jeg vet at dere har vært på besøk mange ganger på soverommet vårt(...)
Bildene i dag er i anledning at en frilansejournalist fra NTB ringte og lurte på om hun kunne få noen bilder derfra, da hun skulle lage en sak om soverom.


Da måtte vi jo ordne det, må skjønne.
Jeg elsker jo blått, og syns blått sengetøy om sommeren er så digg!


Ellers kan jeg nevne at helgen går med til kjærestetid - vi er barnefri helt til mandag kveld (antakelig siste gang på mange år;)
Våre fire herligheter er hos sine to respektive foreldre i helgen, og koser seg sikkert like mye som vi gjør.


(Med tanke på at vi neste søndag på denne tiden traver Manhattan på langs, har jeg ingen dårlig samvittighet over å ikke savne dem for mye denne helgen).


Mesteparten av dagen i går gikk med til å ordne litt på babyrommet til Lillemor.
Det begynner å ta form, men det er enda noen små ting som må på plass for at Storemor skal bli helt fornøyd.



I dag er planen å spise middag ute, for så å kose oss med Game of Thrones i kveld:)


I morgen blir det enda mer dilling og dalling før halvparten av bandittene våre vender hjem.
Bassenget er fylt opp og har begynt og nærme seg 25 grader, så da skulle det være duket for et kveldsbad, tenker jeg.


Ha en fortreffelig pinse, alle sammen:)

Photos from our bedroom again today.
A journalist called and wanted som pictures taken of it for a story she was working on.
Otherwise, we're just enjoying our weekend - with no kids!
Just being girlfriend and boyfriend <3


5 kommentarer:

  1. Er så fiiiint på soverommet deres:))
    Og blått er fineste fargen på soverom ♥

    Ha en fortsatt kos langhelg:)

    SvarSlett
  2. Hei, jeg er ofte innom og ser litt og har lagt deg til i RSS feeden min. I dag måtte jeg bookmarke også for å vise bjørka di til husbonden. Han vil på død og liv sage ned den i hagen, mens jeg er veldig i mot. Som et kompromiss (han har flere gode argumenter for enn jeg har imot - så jeg taper denne) vil jeg ha noe av bjørka som stumtjener i gangen. Nå skal han få se at det går an :) Takk for inspirasjonen ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi hi, herlig :):):) Lykke til med stumtjeneren;);)

      Slett
  3. For et nydelig soverom! Nå ble jeg skikkelig inspirert her for om jeg hadde hatt et sånt soverom er jeg ganske sikker på at jeg hadde sovet super godt :)

    SvarSlett