Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

onsdag 2. juli 2014

Reisebrev fra New York!


Og jeg som var hellig overbevist om at jeg skulle komme til å blogge stort sett hele ferien...
Dagene flyr!
Masse, masse jeg kunne tenke meg å dele med dere, men innser at det får bli noen "smådrypp" nå underveis, og så får de store innleggene med "what to do - and what not to do in Florida" komme etterhvert.


Vi har det alledeles nydelig på alle vis:)
Hver eneste dag har vært (og er) helt fantastisk, om vi er på farten og opplever ting, eller om vi bare slapper av "hjemme" i leiehuset.


Legger ved et lite bilderas av turens første to dager, da vi mellomlandet i New York og leide leilighet som var nærmeste nabo til Empire State building (neida, vi hadde ikke planlagt det, men ble oppgradert av reisebyrået uten ekstra kostnad - og ingen av oss var negativt innstilt til det;)

Vi hadde da en hel dag på selve Manhattan hvor vi fikk opplevd det aller meste som vi hadde lyst til å få sett: Empire State, Broadway, Frihetsgudinnen, Central Park, Times Square og Ground Zero.
Ungene gikk og gikk, og vi kjente alle pulsen i fotbladene da vi la oss om kvelden...

Ground Zero


Ble tid til avslapning og drikking underveis.

Central Park
Times Square

Veldig kjekt å rekke innom New York før vi satte snuten mot Florida og Kissimmee for drøye to uker siden.
Her er det vanvittig varmt og fuktig, men samtidig helt herlig.
Huset vi har leid er en drøm -  vi føler alle seks at vi har tatt bolig i et lite palass.

Forrige uke ble vi 8 - da kom Hegemor-mammaen og pappaen også - de blir til lørdag.
Så nå koser vi oss alle mann - i fornøyelsesparker, på shopping og hjemme i bassenget.

Vi kunne nok fint slått ihjel 8 uker her...men hjem neste helg.
Vil ikke tenke på det enda;)

Håper du har en fin-fin sommer der hvor du er også :)
Kommer flere bildet fra Florida snart :)




2 kommentarer:

  1. Åh, jeg er så misunnelig på alle som er i NY for tiden. Jeg har sååååå lyst!!!!! (Ser bort fra mine 3 turer til Spania, den ene til Brussel og den ene til Vilnius dette siste året *moahaha*)

    Det får være et mål, når minste er blitt noe eldre. Sammen med ønsket om Australia for å besøke tante/søster.

    Kos dere! :D

    SvarSlett
  2. Stor stas!
    Og jeg kjenner jeg er misunnelig ja:)
    KOS dere masse masse videre - gleder meg til og høre mer om turen når dere kommer hjem;)

    SvarSlett