Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

tirsdag 22. juli 2014

Slik så bassenget ut etter fire uker på ferie...

Ja, vi fylte likegodt opp badebaljen vår før vi dro over havet på ferie.
Tanken var at OM det ikke skulle virke med saltvannssystemet mens vi var borte, så fikk vi heller tømme og fylle på nytt når vi kom hjem.
Vi lot pumpa gå 1 time hver dag mens vi var borte.


Vi ble veldig positivt overrasket!
Da Brannmannen hadde brukt håven og samlet opp litt pollen og bjørkefrø(?), samt et par fluer som ikke hadde lært å svømme, så vannet slik ut:


Og etter at vi tok en vannprøve, var alle målingen fine.
Så da var det bare å fyre opp varmen og hoppe uti - og fortsette der hvor vi slapp.


Får stadig mail fra folk som lurer på om vi er like fornøyde nå, tredje sommeren med basseng.
Jeg kan bare si som jeg alltid sier: vi blir bare mer og mer fornøyde.
Det er helt fantastisk!
Og nå med 30 varmegrader - usannsynlig digg :)

Nyt sommeren:)
Husk: Det er ikke lov å klage på varmen, - men jeg registrerer at jeg innimellom tenker at jeg valgte en flott tid å være høygravid... ;)
Ja ja, drøye 6 uker igjen:):):)

32-ukers selfie...

8 kommentarer:

  1. Merker jeg blir mer og mer misunnelig hver gang jeg leser om bassenget deres..... *ler* Her svetter vi bort og vi rømmer egentlig inn. Det er godt med varme og sol, men vi er ikke helt vant med det :P

    Kos dere, jeg skal sprute litt vann på føttene mine jeg. ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. ...eller så får du ta turen til Kragerø på besøk;);)

      Slett
  2. Herlig uteplass dere har ♥
    Kos deg i sommervarmen og lykke til med innspurten :)

    SvarSlett
  3. Så fantastisk fin uteplass! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det:) Vi er godt fornøyd og bor ute hele sommeren:):)

      Slett
  4. Hei Hei!!
    Velkommen hjem!!!
    Det beste med å være på tur, er jo at det er så godt å komme hjem igjen!!!

    Har lest blogginnleggene dine fra ferien.
    Ser ut til at dere har hatt det helt topp!!!

    Så flott du er!!! Tenk bare 6 uker igjen da!!!

    Håper du har fine dager og koser deg!!!
    Jeg har ferie, og nyter sydenferie i eget land!!!
    Helt herlig med over 30`på land og mange og 20 i vann!!!

    Dagene tilbringes på stranda og i båten vår!
    Vi har hatt en deilig tur til Danmark også.
    Og selv om jeg begynner på jobb igjen til uka,
    skal jeg bare jobbe litt nå og da, frem til ungene begynner på skolen igjen.


    Ha en god sommernatt!

    Stor klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. Alltid like koselig med kommentarer fra deg, Anne-Marit:)
      Vi har hatt det superfint, ja - på alle vis:)
      Godt å høre at dere også nyter ferien:) Håper vi har mange, deilige dager igjen før høsten:)
      Klem

      Slett