Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

onsdag 6. august 2014

Enda ett år eldre, gitt!

Tiden flyr! Dagen i dag minner meg om det;)
Jeg har i dag fått et 8-tall bak 3-tallet mitt, og må vel si meg fornøyd med det.


Dagen feires med lett småjogg etter lille Molly som nå har bodd hos oss i en uke i dag.
En valp er, etter min mening, ikke det samme som å ha en baby i huset, mer en 1,5-åring:
Den alderen der de fyker rundt og ikke kjenner sine egne begrensninger eller farer.

Så jepp, det er travelt, men samtidig veldig koselig.
Vi løper ut på tissepauser, leker og koser masse.
Hun er en utrolig skjønn skapning, - som til og med sover godt om natta!

Oppdaget endelig et vindu som hun klarte å se ut av - helt selv;)

Litt kake og is skal vi nok forresten klare å presse inn i løpet av kvelden.
Slikt krever liten innsats for tiden;)


Ha en fin onsdag:)

Turning 38 today, and quite happy with that :)
Having a busy day running after our tiny, new puppy, Molly :)
She's so adorable and I think we're all a bit in love, although it's a lot of work.
Have a nice Wednesday :)



8 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med dagen :-)

    SvarSlett
  2. HIPP HIPP HURRA!!!!!
    Og gratulerer så mye med dagen Hegemor!!!!
    Herlig liten 4 bent venn dere har fått!!!!
    Og ja, jeg tror deg at det er full fart!!!!
    Her har vi en liten kattunge, men den finner doen sin selv da!

    Håper du har hatt en koselig dag!

    BursdagsKlem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  3. Hun er så nydelig:)
    Og jepp, det er slitsomt med valp, vår er nå 14 mnd, og like slitsom, hhe:))

    Gratulerer med dagen som var!! :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer masse med vell overstått bursdagen :-)
    Håper du fikk kost deg masse, både med kake, is, lille Molly og resten av "banden".
    Hilsen fra
    HegeT

    SvarSlett
  5. Hei Hegemor! Nå måtte eg nett innom å se korleis det gikk med deg. Gratulerer med overstått dag! Tenker gutta tok godt vare på deg og mini i magen. Jo meir sukker, jo bedre tenker eg .. hihi.. Å hellandussen for ein vakker liten skapning som har flytta inn da!! Skal sei du er flink å fylle på vektskåla når det gjelder kjønn. Kansje hund hadde vert tingen her også.. :) Jaja, ikkje så gale lenger siden me fikk ei lita jente på slutten me også. Så her er det 3-2. :) Ha ein fin fin kveld! Take care!!

    SvarSlett
  6. Hei og takk igjen for strikkeoppskriften!
    En kjempefin blogg du har...et nydelig hjem, flott familie og nå en søt liten valp også;)
    Rørende å lese historien deres!
    Vel overstått og takk for titten!
    Hilsen Turid;)

    SvarSlett
  7. gratulerer med dagen :)
    Og lille valpen er jo helt fantastisk nydelig :)
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett