Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

tirsdag 2. september 2014

Babyrom - sneakpeak

Det må bare innrømmes - vi er ikke helt ferdig.
Lillemor lurte oss bittelitt med å komme nesten tre uker før termin.
Så det endelige babyrom-innlegget får vente noen dager til :)


Samtidig kan jeg røpe at vi snart er ferdig med et stort byggeprosjekt utendørs.
Skal vise dere det også snart :)
(kan bare si at Hegemor har hatt inntil 4 snekrende mannfolk i hagen samtidig i lengre tider ;)

Nyt kvelden :)

8 kommentarer:

  1. Det ser nydelig ut. Gleder meg til å se resten. Og til bygge-greiene ute ;)

    SvarSlett
  2. Heilt nydelig! Vi ventar ein gut og har ikkje fått bjyndt på barnerommet enda - og det er eg glad for, for no skal eg revurdere fargevalg og innredning! :) Gler meg til å få sjå resten av rommet! NYDELIG!! :)

    SvarSlett
  3. Det ser helt nydelig ut - og gratulerer med den skjønne jenta <3

    SvarSlett
  4. Ser kjempe skjønt ut :) Fine farger :)

    SvarSlett
  5. Så fint det ble! Hvor har du kjøpt knaggrekken?

    SvarSlett
  6. Ser nydelig ut. Heldige den som skal bo der inne!

    http://gardsbruket.wordpress.com

    SvarSlett
  7. Like nydelig nå som da jeg så innlegget i september. Men jeg venter spent på en titt på resten av frøknas rom :)

    SvarSlett