Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

fredag 17. oktober 2014

Da har jeg omsider oppdaget striper...


Til å være interessert i interiør er jeg grenseløst treig til å henge meg på nye trender.
Sånn er det hver gang.
Jeg var den siste som malte vekk den okergule fargen på stueveggen og gjorde den hvit for 15-20 år siden, jeg var det siste som skjønte at furu måtte / burde males, jeg har omsider begynt og skjønne at messing og kobber er litt kult - men mest av alt har jeg nå skjønt at striper ER kult!


Så nå ønsker jeg meg alle disse kule vasene og koppene andre blogger har vist bilder av i minst ett år.
Men jeg starter i det små.
Med puter.
Alltid putene som får unngjelde når Hegemor skal tenke og prøve nytt, det være seg farge eller mønster.
Og jeg digger det!


Skal jammen ikke mye til for en enkel sjel.
Nyt helgen - med striper, eller med andre mønster som DU liker :)

7 kommentarer:

  1. Hehe, ja godt det er flere av oss:-D For to uker siden anskaffet jeg mine første Zig-Zag puter og etter å ha brukt et helt år på å venne meg til det synes jeg nå at kopper er kult. Da det først kom synes jeg det var nesten stygt, men nå har jeg altså skaffet min første kopper-lysestake. Tror det blir med den ene.
    Tusen takk for at du deler så mye fra hjemmet og livet, jeg henter masse inspirasjon fra deg:-)
    God klem!!

    SvarSlett
  2. Hehe, godt det er flere av . oss:-D Jeg har for et par uker siden anskaffet meg Zig-Zag puter fra Kremmerhuset i stua i den blågrønn fargen de presenterte for et år siden. Da kopper ble presentert som kult synes jeg faktisk det var ulekkert, men i dag har jeg anskaffet min første kopper-lysestake og ser at det kan være litt tøft. Trenger lang tid på å venne meg til nye trender;-)
    Tusen takk for at du deler så mye fra hjemmet og livet, henter masse insipirasjon fra deg.
    Ha en nydelig fredagskveld:-)

    SvarSlett
  3. Jeg er heller ikke helt med, stripene har jeg adoptert, men kobber-trenden har jeg brukt tid på å venne meg til. I starten tenkte jeg at det aldri skulle inn i mitt hus, men nå har jeg visst kobber-klokke på kjøkkenet og andre gjenstander som har sneket seg inn. Nå ønsker jeg meg faktisk store messinglamper over kjøkkenbordet.
    I dag er jeg på tur til Ikea- blant annet på stripejakt- og da tenker jeg svarte/hvite til daglig og røde/hvite til jul:)
    Du har et så fint hjem, og jeg elsker gutterommene deres! Vi pusser opp gutterom nå:)
    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  4. Må vi følge med??? What? Henger vist langt etter skjønner jeg - men jeg har stripete tapet da! Satt opp for 7 år siden.... Kanskje ikke helt med da heller ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ha ha, nei, stress like lite som meg du :D - men vil jo si du er nesten litt forut for din tid ved å ligge 7 år FORAN!! :D Snakk om å være framsynt ;)

      Slett
  5. Vet du hva fargen på stueveggen heter?

    SvarSlett