Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

tirsdag 7. oktober 2014

Gammel babyseng



Dette er babysengen til lille Wilma <3
Gjorde et kuppe på Finn og fant en gammel, nydelig skyveseng (noen kaller det skuveseng) til en tusenlapp.
Fant den riktignok så tidlig at Brannmannen måtte ut og hente den da jeg bare var snaue 7 uker på vei, men sånn er det når man bare finner Sengen.


Sengehimmel fra Ellos og sengetøy og pledd fra H&M.


Sengen var allerede hvitmalt da vi kjøpte den, men jeg mistenker at det har gått litt fort - det var en del malingsdråper som hadde runnet og tørket, og oljemalingen de hadde brukt var malt litt ujevnt.

Først  tenkte jeg at det bare overser jeg.
Men så vet dere hvordan det er; plutselig får man bare ånda over seg - og så setter man i gang:


Pusset sengen stort sett over det hele med pussemaskin.

Malte den (med mage, ja).


Og så var den hvit og GLATT og JEVN.


Lillemor koser seg i senga og har sovet i den på eget rom fra første natt etter at vi kom hjem fra sykehuset.


Hun ligger på ullmadrass og så har vi tatt og rullet en dyne rundt kanten under lakenet for å få en grop. Natti-natt :)

Nyt høstdagen :)







8 kommentarer:

  1. Så utrolig herlig <3
    Kjempefin seng har ho også! Gleder meg til å se meeeer :D

    www.leneogmine.blogg.no

    SvarSlett
  2. Jeg kan tenke meg hun sover godt der :-)
    Kjempefin seng :-)
    Ha en deilig dag :-)

    SvarSlett
  3. Så fin seng!
    Og så søtt den lille prinsessen sover oppi der ♥

    SvarSlett
  4. Helledussen, se den lille nydelige klumpen a..... *sukk*

    Vakker seng!!

    SvarSlett
  5. Kjempesøt seng, og kjempesøt lita frøken :D

    Ha en fin natt,
    og bli gjerne med på konkurransen inne hos meg der du kan vinne lyslykt og putetrekk - trekkes 10.Oktober :)

    SvarSlett
  6. Å så kos!! Jeg er nå i situasjonen du var i for en tid tilbake: ny mann, tre (ok, dere hadde to) barn hver og HEEEELT sikre på at det ikke skal komme noe kjærlighetsbarn. Men da må jeg snart kutte ut å titte innom siden din kjenner jeg... ;-p

    Kan jeg spørre om det er ferdigmalte plater på vegg (i så fall hvilke) og hvilke type gulv dere har? Kjempe fin kombinasjon (som alt det andre du smekker sammen!)

    Hilsen nyforelsket trebarnsmamma som IKKE skal ha flere barn! Yeah... :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ha ha - bare vent!!!;);) Plutselig blir dere også en til;):)

      Neida, jeg skal være snill (men det kan jammen meg anbefales!!!!:)

      Veggene er mdf plater malt med Hvit Lin. Elsker den fargen!
      Gulvet er laminat. Den er dessverre utgått. Vi la den for en del år siden da vi la samme i stua og kjøkken:)

      Slett