Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

søndag 2. november 2014

Vel overstått Halloween :)


Da var årets mest omdiskuterte feiring over for denne gang, og vi hadde en veldig trivelig dag :)
Lillemor ble for anledningen kledd ut som Minni Mus, en outfit jeg fant på Disneybutikken i Florida i sommer og bare måtte ha - nettopp med tanke på denne mørke og regnfulle kvelen i oktober.


Men jeg klarte ikke da å innbille meg hvor søt lillegull ville bli i sitt lille kostyme <3
Foreldre og søsken beundret og skrøt uhemmet - og hun sjarmerte tilbake med sine mange smil og store øyne.


Jada, vi er enda rimelig tullete når det gjelder den lille skatten vår.
Pappaen har for lengst mistet begge lillefingrene.

Men, Halloween her i huset handler like nye om middagsmenyen.
9-åringen syns fremdeles at denne dagen topper julaften, tro det eller ei.
Det er stor stas å komme hjem og se hva som står på bordet.

I år ble det Opphakket postmann med bedervede tarmer til middag (kjøttdeig og grønn spagetti), akkopagnert av Vampyrblod (rødbrus),  Frityrstekte hjerneskiver(havreflarn), Krympede Barnehagenbarn (Seigemenn) og Skivede og krydrede rompeskiver fra gammel mann (potetgull).

Jeg hadde også lagt fram marsipanpølser med sjokoladetrekk og kalt dem Kokte n*ger fingre, men det mikroskopiske collagebildet skapte slik oppstandelse på Instagram at jeg måtte fjerne det.
Jeg må ærlig medgi at jeg (så gammel som jeg er) ikke på noen som helst måte kjenner på noe stygt med det ordet i det hele tatt...men jeg fikk altså halve Sverige på nakken(!) Mulig de har kommet lenger enn oss..

Av og til kan man trø folk på tærne fryktelig hardt - uten at man hverken visste at man hadde tær under foten, eller at man var SÅ tung...
Så for dem som har sett bildet før jeg fjernet det, og ikke likte det: Unnskyld!
Jeg får skylde på at jeg er litt dårlig oppdatert på det ordet.
Og føler jeg må presisere at jeg heller ikke har rasistiske holdninger mot postmenn... ;)


Håper dere hadde en fin Halloween - feiring eller ikke.

Ha en topp, ny uke :)

5 kommentarer:

  1. Ååå...for en nusselig minni mus♥
    Ble sjokkert over å lese at det ble en sånn vanvittig reaksjon på dine kokte fingre...er det mulig liksom..jeg hadde i alle fall ikke tenkt to ganger over en slik uttalelse/bilde.
    Klem!

    SvarSlett
  2. Så søøt Minni Mus!♥ For meg er heller ikke n**ger et stygt eller rasistisk ord..men om noen synes det så.... Artig meny, hehe du har fantasi!! Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  3. For en kul mamma du der ♡
    Og så utrolig nydelig lillemor - så stor hun har blitt:))

    SvarSlett