Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

fredag 14. november 2014

Verdens fineste vognpose fra Risa Rosa :)


Jeg kan ikke la være å drive litt reklame på en fredag.
Vi er så bare så utrolig godt fornøyde med vognposen til Lillemor :)
Bilde lånt av Risa Rosa

Jeg husker enda da jeg så bildet av Risa Rosa vognposen på en blogg tidligere i vår.
Falt pladask!

Nå er jo jeg nesten latterlig glad i alt som er strikket for tiden, men også det at den var så god, tjukk, myk inni, samtidig pustende - og lett å vaske, ja, alt var liksom bare helt maks.

Lille tulla ligger så komfortabelt, synker trygt nedi posen og graver den lille nesa inn i sida før øynene lukkes (ja, jeg skulle gjerne hatt en i voksen størrelse ;).

Bilde lånt av Risa Rosa


Vognposen er i 100% ull og det er dundyne inni. Den kan tas ut ved hjelp av en glidelås. Alle posene er håndlaget. Det både merkes og er lett å se :)

Posen passer fint i baggen på vogna, og kan brukes opp til barnet er ca 2 år. Skal kunne brukes i sportsdelen også. Og posen kan lett brukes som sovepose når vi er på tur.

Bilde av Risa Rosas showroom i Oslo

Har sett på diskusjoner på nettet at noen mener vognposen er #1: for dyr og #2: ikke vanntett.

#1
Prisen er på kr. 2995, og det må jo være opp til den enkelte hva man vil legge i vognposebudsjettet.
Jeg for min del legger litt mer i brukstingene (vogn, bilstol, madrass etc) til miniputten, og handler heller billige klær på H&M. Og så tenkte jeg at vognpose er noe vi kommer til å bruke hver dag. Men det er jo smak og behag.

#2
Hvorvidt den er vanntett eller ikke, så har ikke det hatt noen betydning for meg.
Regner det ute, har jeg alltid på "lokket" på bagen, i tillegg til regntrekket, uansett.

Bilde lånt av Risa Rosa


Og noe av det beste - man kan velge i utallige herlige fargekombinasjoner, både innvendig og utvendig, og jentene finner stadig på nye, artige design :)

Sånn, det var dagens anbefaling! :)
Ha en digg helg - på alle vis <3

3 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder av lillemor!!!
    Den posen ønsker jeg meg til jul i voksenstr.!!!!

    Ha en fin helg sammen med store og små!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  2. Nyyyyyyyyyyyydelig! Både pose og frøken ;)

    Eh, vanntett....er Voksi det? Har aldri tenkt at vognpose skal være vanntett, av samme grunn som deg. ;) Regner det bruker vi regntrekk, mon tro om vogna er helt vanntett....? Jaja, samme kan det være, Signe blir 2 år om 6 dager (What?!), så her brukes ikke den vogna likevel. ;)

    God helg, Hege! Som vanlig hyggelig å titte innom :)

    SvarSlett
  3. Utrolig nydelig ♡
    Kjenner at det kribler i babytankene mine... (husj husj...) :))
    Når jeg hadde babyer var jeg i begynnelsen av 20 årene, vi var studenter og hadde liiiite penger, hehe:)
    Så vi hadde voksipose arvet fra familie i nordnorge - veldig varm og god, meeeen... den var mørkeblå utenpå og spjåkete med masse mønster i gult, rødt, grønt, rosa og blått inni:)) hahahaa :)) For en tid altså! Sorry... sporet litt av her... tankene flyr når jeg ser babyer:)

    Ha en fin fin fredagskveld ♡

    SvarSlett